משלוח חינם בכל האתר!

משלוח חינם בכל האתר!

טלפונים סלולריים – ניתוח מתחרים מובילים

היכרות עם החברות המובילות בתחום הטלפונים הסלולריים יכולה לסייע למי שמתלבטים לגבי המכשיר הבא שלהם. במאמר הבא ננתח את המתחרים העיקריים, נבין מה כל חברה מביאה לשוק ונסביר איך בוחרים מכשיר מתאים.

מכשיר סלולרי נייד הוא כבר מזמן לא פריבילגיה לבעלי הון בלבד. כל אחד ואחת מאיתנו צריכים בהישג יד מכשיר כזה, כי הוא משמש בתור אמצעי התקשורת העיקרי של המאה ה-21.

יתרה על כך, אנו זקוקים למכשיר עוצמתי ואמין על מנת לנהל איתו שיחות טלפון, לקבל סמסים, לשלוח הודעות ולגלוש באינטרנט. בגלל האפשרויות הרבות שמציעים טלפונים סלולריים טובים, רובנו משתמשים בהם כדי לעבוד או ללמוד. העניין הוא שמאוד מסובך להשוות בין סוגים שונים של סמארטפונים. אם בעבר היו רק כמה חברות גדולות ודגמים מועדפים, הרי שכיום בכל רגע נתון קיימים עשרות סוגים להשוות ביניהם. בדיוק כאן נכנסת לתמונה השוואה בין המתחרים המובילים: סמסונג, שיאומי ואפל.

סמסונג: החברה הקוריאנית שמובילה את השוק

ענקית האלקטרוניקה סמסונג הפכה כבר מזמן לשם נרדף לתחום של מכשירי טלפון ניידים, חזקים וחכמים שמבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד. ספציפית בישראל, מכשירי סמסונג זוכים להצלחה ויש להם גם ביקוש גבוה בשוק יד שנייה. אם רוכשים מכשיר של סמסונג, מרוויחים אמינות גבוהה ויודעים שמדובר במפרט טכני משוכלל ומתקדם.

החיסרון של סמסונג בא לידי ביטוי במחיר הגבוה. למרות אמינות וגם תקופת אחריות ארוכה אם קונים מכשיר שמיובא לארץ על ידי היבואן הרשמי, פערי המחירים הם של עשרות אחוזים. בגלל פערי המחירים הללו, רבים מבין הלקוחות הפוטנציאליים שמחפשים מכשירים סלולריים עם מערכת הפעלה אנדרואיד מעדיפים את האלטרנטיבות.

שיאומי: הנציגה של סין

שיאומי היא חברה סינית שהצליחה לשנות את כל מה שחשבנו על סמארטפונים. עד שחברת שיאומי נכנסה לארץ, המכשירים הסיניים לא נחשבו לגולת הכותרת הטכנולוגית והם זוהו בעיקר עם מפרט ירוד מבחינת החומרה. למרות תוכנה שמבוססת גם היא על מערכת הפעלה אנדרואיד, רוב המכשירים הסיניים לא הצליחו להתחרות בסמסונג או בחברות מוכרות וגדולות אחרות.

שיאומי הביאה את המהפך בזכות שילוב אופטימלי בין חומרה מתקדמת, מפרט טכני מרשים ומחיר משתלם. העלות של מכשירי שיאומי זולה משמעותית לעומת סמסונג וחברות אחרות, למרות שמבחינת ביצועים היא לא רחוקה מהן. מנגד, כן יש לזכור שהעמידות של הטלפונים הללו מוגבלת ולא ברור מה רמת האבטחה.

אפל: ללכת על בטוח עם חברה אמריקאית

אפל היא חברה אמריקאית שגם אחראית על החומרה וגם על התוכנה. בניגוד למתחרים המובילים שמופיעים ברשימה, אפל היא גם זו שמפתחת את מערכת ההפעלה IOS עבור המכשירים שלה. באמצעות חיבור הדוק בין התוכנה לבין החומרה, אפל יודעת להציע “גן סגור” שמאובטח ברמה גבוהה מאוד ומציעה חווית משתמש מלוטשת.

הממשק של אפל כפי שהוא בא לידי ביטוי על המכשירים הסלולריים בדגמי האייפון נחשב הכי אינטואיטיבי, נוח, ידידותי ומתקדם. יתרה על כך, המכשירים של אפל מובילים את תחום הסלולר מבחינת החומרה והביצועים ורבים רואים בהם את הרף העליון של התעשייה כולה. מצד שני, גם המחיר של מכשירי אייפון בהתאם וצריך להביא את זה בחשבון.

Dnine – הקניון של כל החברות המובילות

סקירת הדגמים באתר Dnine תעזור לך לבחור את המכשיר הסלולרי הבא שלך. אנו מבינים שכרגע יש לך התלבטות, אבל היתרון שלנו הוא ריכוז המידע תחת קורת גג אחת. כעת, כל שנותר לך הוא להשוות בין הדגמים בלחיצת כפתור.

לשיתוף המאמר